Saturday, April 25, 2009

~~KenAngAN TeRakHir BersaMa TF~~

Ni geng2 tun fatimah 08 09

Malam ni ada malam anugerah pelajar, macam anugerah yang dipertandingkan.. Alhamdulillah tahun ni, tun Fatimah menang 2, tahun lepas 3.. xpe la.. pe pun tahniah buat kawan2 yg byk ssh payah mnjyakan program tu.. Tahun ni kami menang anugerah sukan terbaik dan anugerah kepimpinn terbaik.. Tapi syang aku mengharapkan tf menang anugerah kolej kediaman terbaik tapi..hmm xde rezeki..


Ni pemenang mahasiwa gemilang 2008..2 2 budak awam

Haaa, xlupa tahniah buat Leong n wan hayati menag anugerah mahasiswa gemilang.. N xlupa buat abg don, abg zai and tyzar.. menang kelab terbaik n anugerah lain.. anyway.. walaupn aku xmenang hdiah pe2 utk persndrian, tapi aku bersyukur la dapat masuk percalonan pn jd la.. hehe wan, tiket g langkawi tu kongsi2 la..

Ni antara gambar2 yang sempat dirakam:

ni felo kesayangan aku..Pn ziana.. nm manja pn Z.


adalagi..

eheh.. geng tf baru ada laki?? hehe..



ni geng2 lepak.. hmmm kengan kita bakal berakhir..

tahniah kawan2..amboi2 syoknya possing..

satu lagi.. merah sama2 merah

wif abg don..yg suka senyum..Bbb.. don't worry no skendal nehi'.. hehe

3 comments:

trigger said...

huhuhuhuhu....malam yang amat bermakna!

AmAlinA said...

ina tau knp!!!

nIk nUr LiyAni said...

asyik2..abg don..abg zai..tyzar..gmbr sy ble nk letaknye ina..xglamor la i mcm ni...isk~isk~waaa