Monday, May 4, 2009

.....Debaran Makin Terasa.....

Dah xsampai beberapa jam lagi aku n kwn2 bawah jabatan geotek n pengangkutan nk present psm.. Ya Allah debaran ini kdg2 mbuat aku xselesa, rs pening, rasa xlalu mkn.. nak tdo xlena.. MasyaAllah.. begitu seksa terasa.. Org angau pn xde nya mcm ni.. Selama setahun aku dah berusaha buat yang terbaik.. hanya aku pohon ya Allah xde la sangkut mana2.. Ya Allah Ya Tuhan aku, engkau la Tuhan yang Maha Mengetahui.. Ape yg aku n kawan2 aku rasa pada ketika ini.. Ya Allah Permudahkan lah urusan aku dan kawan2 aku ya Allah.. Separuh dah lepas hr ni.. Tggl lgi separuh yg nak berperang.. Ya Allah Ya Tuhan ku.. berikanla aku kekuatan n kesempatan unutk buat yang terbaik..



Allahumma, aku berlindung padaMu dari rasa sedih dan gelisah, dan aku berlindung padaMu dari sikap pengecut dan bakhil, dan aku berlindung padaMu dari cengkaman hutang dan penindasan orang.

1 comment:

✿Wisdom Lover✿ said...

caner na??? ok tak present td....=)