Friday, February 27, 2009

Hmmmm selesema batuk....

Dh 2 hari batuk.. makin teruk rsnya.. Lidah ni plak nak makan macam2, laksam la, nasi kerabu, kresek jantung pisang, kerabu pucuk paku, kari udang galah, ikan kembung n air asam... hmmm byk lagi.. xsabar nak balik kg.. nak makan mcm2.. tapi nnt nak mkn kena masak sendiri.. hmmmm.. haii, bila blik je, adik2 plak nak makan pe yang aku tak mau makan... hmmm pe pn aku kn lyn dorg.. xpela skali skala.. tapi kan nak makan kresek jantung pisang msk ng aym kampung sampai hr ni xdpt mkn lg..
Masa tak sihat ni paling tak suka, hati ni nak nangis je, sebak tak tentu pasal, moody...

1 comment:

✿Wisdom Lover✿ said...

inaaa...inaaaa.....makan ubat pastu rest eh...td comel pakai kuning...hihi...=))